2009年2月10日火曜日

s14改 & jzx81改(kai)

baru2 ni kedai torisan ade kecurian lg.kali ni rim work xt7 kaler putih yg pasang kat s14 plak yg kene curik....haiiiii 悔しい~
xpela xde rezeki kali ni.mungkin lain kali dpt tangkap pencuri tu sbbnye torisan da pasang cctv 4 bijik kat kedai die

bak kate omputih so back to business,kali ni entah mcm mane aku boleh terbeli rear upper arm dan rear toe control rod utk kete aku.x psg lg kat kete sbb xde mase bz dgn thesis dan lab nye keje.brg2 ni maker die d-max kalau x silap aku.pillow ball pon ok lg x longgar tp skru die da agak berkarat so aku spray dgn crc.


rear toe control rod


rear upper arm.kalau x pasang ni abes la tayar mkn dlm je jwbnye


baju bengkel.ade rezeki lebih nnti nak beli lg.satu je mmg x cukup

xtau nape mlm ni aku rajin sket akhirnye aku bukak gak kotak yg berisi suspension jzx81 yg azrin pesan kat aku(sori la bob buat ko tertunggu-tunggu).dr pemerhatian aku condition bagus dan yg menggiurkan ialah spring swift yg dpt skali mase beli suspension tein ha ni.memandangkan aku da kene buang daerah dan x bole blk mesia bln 3 ni so aku akan kirim suspension si azrin ni pada kontena member aku yg blk bln 3 ni.so mcm biaselah mase aku bukak kotak ni kastam maebaru iaitu karim tanpa segan silunye menyebuk memeriksa suspension tein ni.biase la karim pantang nampak aku bukak kotak je mesti die nak cek pastu leh plak duk lepak dlm kotak tu dgn muke selambe die.


ni die suspension tein ha utk jzx81.aku siap kirim bulu karim lg anto mesia nnti


suspension belakang.nampak gaye xde leak lg.


pillow ball suspension blakang.cek2 nampak gaye xde longgar lg pillow ball die


shaft suspension depan.ni pon xde leak lg(spring swift tuuuuu...bob nak curik bole?)


pillow mount depan.condition cantekkk

0 件のコメント:

コメントを投稿