2009年3月19日木曜日

nissan laurel c35 medalist

harini laurel 軍団(bdak2 laurel c35)dtg melepak kedai torisan sambil repair dan touch up kete sket2.sebelom ni slalu gak dtg cume aku je yg x bawak kamera nak amik gambo.walaupon yg sedemikian bagaimanapon mereke2 ni xde la bermain gelengsar dgn c35 ni.sekadar menghias dan menyolek je.tp tgk pade kete2 ni mmg nampak sgt bdak2 laurel ni mementingkan kekemasan dan 見た目 (kehenseman) kereta mereke.ade gaya dan ade sense yg bagus.x silap aku salah satu daripada kete ni ade keluar fukuoka auto salon aritu.aku pon x pasti sbb aku x gi auto salon fukuoka aritu.


deretan laurel yg ngancem


beza c35 laurel medalist dgn club s ialah pada bentuk lampu depan dan bonnet die


rim 19 henchi dgn hippari tayar dan tsuraichi dgn fender


haaaa...yg ni siap bawak bini dgn anak skali dtg bengkel torisan


pandangan belakang.ade spoiler kecik dgn roof spoiler.mmg semark dehhhh!


rim sukan of the day.ni mmg aku minat.x silap aku rim ni same dgn rim yg dipakai pada s14 dlm doriten bulan feb dan mac.19 henchi tp lupe tanye lebar same offset die

BERITE baiknye.rim p1 racing aku dan rim work xt7 torisan yg ilang telah dijumpai dan pencurinye pon da dikenal pasti.alhamdulillah hirabbil alamin....tp memandangkan polis masih dlm proses menyiasat lebih detail pencuri tu,rim aku dan rim torisan dijangkan kembali ke pangkuan kami dlm mase 2 minggu ke sebulan.muehehehehehehe

0 件のコメント:

コメントを投稿