2009年1月18日日曜日

シルビア S14 後期 @ silvia s14 kouki owned by tori

baru2 ni torisan bg aku cd yg ada gamba silvia s14 kouki yg die buat sebelom ni.skang kete tu da jual kat sorg bdak jepon dan masih sihat lg hingga ke hari ini walaupon luarannye nampak barai sket(aero part die da tuka standard punye).bg aku torisan ni jenis yg mempunyai cita rasa yg bagus dan menarik sbb setiap pilihan brg dan part kete die sgt sesuai dan org jepon ckp カッコイイ(kakkoi) yg bermaksud hensem,menarik,cun dan sbgnye la.kite mulekan dgn gamba kedai dulu since aku x cite pape lg psal kedai die.


gamba depan kedai.yg belah kanan tu kete torisan dan kiri tu kete aku mase tgh rebuild


dlm kedai.walaupon kecik tp harta karun yg best2 byk tertanam kat dlm atas bawah kiri kanan


gamba depan


gamba belakang


gamba sisi


rim sukan yg agak biadap





鳥井商店ドリフトカスタム!!!

antara spec kete ni yg aku ingat
turbine hks gtrs
hks f-con vpro gold
1.2mm tomei metal gasket
740 sard injector
hpi oil cooler
middle mount intercooler
copper 3 layer radiator
lsd
suspension
sport rim work vskf
dan mcm2 lg la yg aku x ingat

paling baru torisan baru siapkan s14 silvia kouki juga tp kali ni utk kegunaan die dan bukan utk dijual.agak byk gak pelaburan yg die buat kat kete baru die ni memandangkan hampir semua perfomance parts die beli baru.bunyi kete die mmg saikou.
jike ade kelapangan,aku akan up gamba kete die gak.segale kesulitan amat dikesali

0 件のコメント:

コメントを投稿